joi, 27 decembrie 2012

Basmul realitatii-rezmuat

Buna!Eu sunt Dya de pe blogul http://twilight-fan-fic-dyamistik.blogspot.ro/ .Eu si o buna prietena de a mea am  inceput  sa lucram la o poveste de dragoste,intre Bella si Edward.Asa ca am hotarat sa facem un blog comun,unde sa scriem povestile scrise de amandoua.Eu voi scrie si la celelalte povesti de pe blogul meu,dar ma gasiti si aici.
Mai jos este un scurt rezumat al  fic-ului Basmul realitatii.
Bella a plecat de acasa de aprope un an din cauza ca tatal sau incercase sa-i inlocuiasca mama moarta de aproape  un an si cinci luni, cu o alta femeie.Aceasta orbita de furie,se muta impreuna cu Edward ce pare a fi un iubit perfect,dar se dovedeste a fi contrariul.Acesta ii schiba radical viata Bellei,punad-o in situati umilitoare si ingrozitoare.Din cauza unor indivizi,Bella afla ca viata  ei nu este chiar atat de roz pe cat crezuse ,ci este mai degraba  intunecata si vanata de primejdi la tot pasul.
                                                                                               Dya

3 comentarii: